صفحه رسمی علی اکبر خاکی
صفحه رسمی علی اکبر خاکی

صفحه رسمی علی اکبر خاکی

پاسخ سوال امشب خندوانه

جنین از هفده هفتگی خواب میبیند


ضمنا از ایندفعه پاسخ سوالهای خندوانه را هرشب دراین وبلاگ پیدا کنید

ما هرشب پاسخ سوالهای خندوانه را از این وبلاگ به انتشار میگذاریم

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم۲۲ چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 02:50

من این شکلکارو تقدیم کردم به اقای سام قریبیان

مریم۲۲ یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 02:50

من از اقای رامبد جوان خواهش میکنم اقای سام قریبیان را در برنامه خندوانه دع:وت کند بابا تابستون تموم شد :

مریم۲۲ یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 02:41

من از اقای رامبدجوان خواهیش میکنم اقای سام قریبیان را پر شبکه خندوانه د عوت بکند بابا تابستان تمام شد

قاران قوش شنبه 6 تیر 1394 ساعت 18:45 http://sorkh-fam.blogsky.com

مطمئنید؟!
.
.
.

میتونم بپرسم هدفتون از این کار چیه ... ؟
واقعا کنجکاوم

هدفم معلومه کار شما آسانتر بشه

زهرا شنبه 6 تیر 1394 ساعت 11:33

هفده سااااللللل؟؟

بله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد