صفحه رسمی علی اکبر خاکی
صفحه رسمی علی اکبر خاکی

صفحه رسمی علی اکبر خاکی

روابط بین والدین و فرزندان

روابط بین والدین و فرزندان را می توان در چهار حالت بررسی نمود.

1- والدین آسان گیر: 

که همه ی امکانات و نیازها را در اختیار فرزندان قرار می دهند و در مقابل هیچ تفاضایی هم ندارند!

2- والدین مقتدر: 

که هم امکانات و نیازها را برآورد می کنند و  هم تقاضامند هستند.

3- والدین اقتدار گرا یا خودکامه

که تقاضاهای زیادی از فرزند خود دارند ولی پاسخ گوی نیازهای فرزندشان به طور کامل نیستند.

4- والدین بی تفاوت:

که نه تقاضایی از فرزند خود دارند و نه پاسخ گوی نیاز آن ها هستند!!!

شما جزو کدام دسته از والدین هستید؟ و اگر معلّم هستید والدین فرزندانتان جزو کدام دسته اند؟

متاسّفانه در مدارس حاشیه نشین والدین بی تفاوت بیش تر هستند. در مدارسی که در مناطق مرفّه هستند نیز مشکل والدین آسان گیر وجود دارد. 

به نظر شما کدام دسته از والدین موفّق تر اند؟ اگر پاسخ شما والدین مقتدر است به شما تبریک می گویم.

پایگاه خبری تحلیلی آینده افتتاح شد

پایگاه خبری تحلیلی آینده افتتاح شد

آخرین اخبار روز دنیا را مشاهده کنید وبفرستید

مشاوره رایگان بگیرید

آینده را با هم بسازیم

www.ayandehnews.r98.ir


سقوط پنکه در مکه چهار زائر ایرانی را مجروح کرد

سقوط پنکه در مکه

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از بازگشت 2 نفر از زائران به ایران به علت بیماری خبر داد و گفت: در حادثه سقوط پنکه سقفی در صفا و مروه 4 نفر از زائران ایرانی در ازدحام جمعیت دچار مصدومیت جزئی از ناحیه دست شدند.

سیدعلی مرعشی از بازگشت 2 نفر از زائران به ایران خبر داد و گفت: این 2 نفر به علت بیماری توان اجرای اعمال حج را نداشته و به زودی به ایران بازگردانده می شوند.

سقوط پنکه در مکه ، حادثه مکه ، حادثه در مکه مکرمه

وی خاطرنشان کرد: این 2 زائر از مجروحین حادثه سقوط جرثقیل نیستند و مجروحین حادثه سقوط جرثقیل می توانند اعمال حج خود را به سرانجام برسانند.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر به حادثه سقوط پنکه سقفی در صفا و مروه اشاره کرد و گفت: بر اثر ازدحامی که بعد از سقوط پنکه به وجود آمده بود 4 نفر از زائران ایرانی از ناحیه دست دچار جراحت های سطحی شدند.

وی تأکید کرد: این افراد به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند و حالشان خوب است.

توهین فارسی وان به مرتضی پاشایی

نواب صفوی در این پست نوشت:
آری مرتضی جان یکی نه، خیلیها هستن ، تو که دستت از زندگی کوتاهه ،ولی هستند ایرانیان با غیرتی که جواب کسانی که تو و مردم ایران رو مسخره میکنند با قدرت بدهند به تو قول میدهم جواب وطن فروشانی که به ملت خود خیانت میکنند را خواهیم داد ما بیشماریم.

دلم میخواست زنده بودی و طومار هایی که علیه این شبکه خائن جمع شده ببینی بزودی خواهی دید که مردم ایران جواب توهین را چگونه خواهند داد . مرتضی جان تو خیلی معصوم بودی چگونه میشود تو را مسخره کرد این چه وجدانیست که حاضر میشود به هموطنان خود اینگونه خیانت کند ملت ایران تو را فراموش نخواهد کرد آسوده بخواب ملت غیرتمند تو بیدار است. روحت شاد.

سرچ کنید در گوگل توهین مجری فارسی١ به مرتضی پاشایی دوستان همین الان فارسی١این پلانو سریع فیلمبرداری کرد من صدای مجری رو ندارم که بخوام عوض کنم دیر به فکر افتادید چرا امشب که مردم آگاه شدند یادتون افتاد. مزدوران فارسی١ مدتهاست که این توهین در گوگل و یوتیوب هست چرا امشب به فکر افتادید مردم:تاریخ انتشار خبر به مرحوم پاشایی ویوتیوب را نگاه کنید فارسی١مزدور خجالت بکشید بس است دست شما برای مردم ایران رو شده

در پست بعدی صفحه حسام نواب صفوی با انتشار فیلم دیگری شبیه به همان پلان و وضعیت مجری فارسی وان در سکانس اما این بار با تغییر حرف هایش خبر از ترس، ضعف و پشیمانی از گفته های قبلیش می دهد.

دوستان عزیز الان چند ماهه که توهین به مرتضی پاشایی در سایتها هست برید در سایت یوتیوب و زمان نشر فیلم رو نگاه کنید .دوما یا کس دیگه صدای مجری فارسی١ رو نداره که بتونه ادیت کنه. سه :به حرکت دست مجری هنگام اسم مرتضی پاشایی دقت کنید در فیلم بعدی حرکت دست هنگام استفاده از رمضانی پور کاملا فرق دارد چهار:استرس مجری و آب دهان قورت دادنش کاملا ناشی از ترس وی است پنج :لیوان کو نتونستیدلیوانو پیدا کنید به طراح صحنه بگید ٢روز وقت داره همون لیوانو پیدا کنه دوباره ایندفعه با لیوان فیلمبرداری کنید .شش : چرا آرم فارسی١از بالای صفحه اومده پایین صفحه یادتون رفته؟؟؟

هول بودین یاد آرم فارسی١ نبودید بعد اگه میخای بگی زوم کردی لیوان سر جاش نیست مگه همون پلان نبوده؟؟؟!!! فارسی ١ نادان: هفته ها از انتشار فیلم اصلی میگذرد چرا امشب یادتون افتاد این پلان رو دوباره فیلمبرداری کنید از ترس بخود میلرزید ولی ضبط مجدد یک پلان کار بسیار آسانیست من از گوگل و یوتیوب تکه برداری کردم خیلی دیر به فکر افتادید .مردم گوگل و یوتیوب رو نگاه کنید هر کسی که فقط یک فیلم دیده باشد متوجه خواهد شد، گول این شبکه ضد ایرانیو نخورید دروغهای آنان یکی یکی فاش خواهد شد و اگر راست میگویید به ملت ایران و مرحوم مرتضی پاشایی توهین نکردید در دادگاه پاسخگو باشید شما که دم از ایران می زنید اگر واقعا ایرانی هستید بیایید وگرنه از تو یه سوراخ داد زدن مردانه نیست من اگه جای شما بودم برای حیثیت خودم هم بود میامدم امیدوارم مثل صدام روزی از تو سوراخ بیرون نکشنتون فارسی وان

زندگینامه علی اکبر دهخدا

علی اکبر دهخدا در سال 1257 در تهران متولد شد. پدرش «خانباباخان» که از ملاکان متوسط قزوین بود، پیش از ولادت وی از قزوین به تهران آمد و در این شهر اقامت گزید. تحصیلات قدیمی را نزد «شیخ غلامحسین بروجردی» آموخت. بعدها به مدرسه علوم سیاسی رفت. پس از پایان تحصیل به خدمت وزارت امور خارجه در آمد. در سال 1281 با «معاون الدوله غفاری» که به وزیر مختاری ایران در کشورهای بالکان منصوب شده بود به اروپا رفت و حدود دو سال و نیم در اروپا و بیشتر در وین اقامت داشت.

 

زندگینامه علی اکبر دهخدا ،


بازگشت دهخدا به ایران مقارن با آ‎غاز مشروطیت بود. در حدود سال 1285 (1325 (قمری)) با همکاری جهانگیرخان شیرازی و با سرمایه قاسم خان تبریزی روزنامه صور اسرافیل را منتشر کرد.در سوئیس سه شماره از «صوراسرافیل» را منتشر کرد. آنگاه دوباره به استانبول رفت و در سال 1327 (قمری) روزنامه ای به نام «سروش» را به زبان فارسی انتشار داد.مدتی ریاست دفتر (کابینه) وزارت معارف، ریاست تفتیش وزارت عدلیه، ریاست مدرسه علوم سیاسی و سپس ریاست مدرسه عالی حقوق و علوم سیاسی تهران به او محول گردید. چند روز قبل از شهریور 1320 و خلع رضاشاه، معزول شد و پس از آن بیشتر به مطالعه و تحقیق و نگارش پرداخت.دهخدا به غیر از زبان فارسی به زبانهای عربی و فرانسه هم تسلط داشت و گاه برای تفنن شعر نیز می سرود. دهخدا جزو معدود شاعران دوره مشروطیت است که جهان بینی و جهان نگری روشنی دارد. هرگز دچار احساسات نمی شود و شعار نمی دهد.دهخدا جزو معدود شاعران دوره مشروطیت است که جهان بینی و جهان نگری روشنی دارد.او در 7 اسفند 1334 در سن 77 سالگی در تهران درگذشت و در گورستان ابن بابویه مدفون شد.

زندگینامه علی اکبر دهخدا ،



این شعر را دهخدا در سوگ جهانگیرخان صوراسرافیل سروده است:
یاد آر ز شمع مرده یار آر
ای مرغ سحر، چو این شب تار
بگذاشت ز سر سیاهکاری
وز نفحه روح بخش اسحار
رفت از سر خفتگان خماری
بگشود گره ز زلف زر تار
محبوبه نیلگون عماری
یزدان به کمال شد پدیدار
و اهریمن زشتخو حصاری
یاد آر ز شمع مرده یار آر
ای مونس یوسف، اندر این بند
تعبیر عیان چو شد تو را خواب
دل پر ز شعف، لب از شکر خند
محسود عدو به کام اصحاب
رفتی بر یار و خویش و پیوند
آزاد تر از نسیم و مهتاب
زان کو همه شام با تو یک چند
در آرزوی وصال احباب
اختر به سحر شمرده یاد آر
چون باغ شود دوباره خرم
ای بلبل مستمند مسکین
وز سنبل و سوری و سپرغم
آفاق نگارخانه ی چین
گل سرخ و به رخ عرق ز شبنم
تو داده ز کف قرار و تمکین
زان نوگل پیش رس که در غم
ناداده به نار شوق تسکین
از سردی دی، فسرده یاد آر

آثار :
لغت نامه دهخدا
علی اکبر دهخدا
امثال و حکم
مقالات روزنامه صور اسرافیل که مجموعه «چرند و پرند» آن بارها به چاپ رسیده است.
ترجمه عظمت و انحطاط رومیان
ترجمه روح القوانین
فرهنگ فرانسه به زبان فارسی
ابوریحان بیرونی
تعلیقات بر دیوان ناصر خسرو
دیوان سید حسن غزنوی
تصحیح دیوان حافظ
تصحیح دیوان منوچهری
تصحیح دیوان فرخی
تصحیح دیوان مسعود سعد
تصحیح دیوان سوزنی
تصحیح لغت فرس اسدی
تصحیح صحاح الفرس
تصحیح دیوان ابن یمین
تصحیح یوسف و زلیخا
پندها و کلمات قصار
دیوان شعر 

زندگینامه قیصر امین پور

نام : قیصر
نام خانوادگی : امین پور
تاریخ تولد : 1338/2/2
مدرک تحصیلی :دکترای ادبیات فارسی
--------------------------------------

در دوم اردیبهشت ماه 1338 درشهرستان گُتوند خوزستان متولد شد.دوران کودکی و تحصیلات ابتدایی را در زادگاهش گذراند و برای ادامه تحصیل به دزفول رفت.امین پور در سال 1357 دیپلم تجربی گرفت و سپس تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته دامپزشکی در دانشگاه تهران آغاز کرد. وی در سال 1358 با انصراف از رشته دامپزشکی، به جمع دانشجویان علوم اجتماعی پیوست. قیصر امین پور مجدداً در سال 1363 تغییررشته داد و تحصیلات خود را در رشته زبان و ادبیات فارسی دانشگاه تهران دنبال کرد و در بهمن ماه سال 1376 با دریافت مدرک دکترای زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد.

زندگینامه ی قیصر امین پور ،

دکتر قیصر امین پور از زمرهِ شاعرانی بود که از همان آغاز فعالیت های حوزه هنری به جمع گروه شعر آنجا پیوست و همگام با سایر شاعران فعال حوزه هنری در بسیاری از شب های شعر برگزار شده در جبهه های دفاع مقدس شرکت کرد و در مناطق مختلف عملیاتی به شعرخوانی پرداخت.او عضو شورای شعر و ادبیات حوزه بود و در تشکیل جلسات شعرخوانی و نقد و بررسی شعر و تشویق و ترغیب شاعران جوان انقلاب نقش مؤ ثر و ارزنده ای داشت. سپس به جمع نویسندگان و شورای سردبیری مجله سروش نوجوان پیوست .همچنین دکتر امین پور به تدریس زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه اشتغال داشت. وی در آخرین روزهای سال 1377 دچار سانحه تصادف در جاده کناره شمال گردید و به شدت مجروح شد.شدت جراحات وارده به دکتر امین پور به حدی بود که وی به دفعات تحت عمل های مختلف جراحی قرار گرفته و برای ادامه معالجات برای مدت کوتاه به کشور انگلستان اعزام شد. وی در سال 1381 تحت عمل پیوند کلیه قرار گرفت و بهبودی نسبی یافت.دکتر قیصر امین پور در سال 1367 از مؤ سسه گسترش هنر، جایزه ویژه نیما یوشیج را دریافت کرد. همچنین در سال 1378 از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان یکی از شاعران برتر دفاع مقدس در دهه های 60 و 70 برگزیده شد.سر انجام در آبان ماه 1386 درگذشت.

زندگینامه ی قیصر امین پور ،

آثار:
طوفان در پرانتز(نثر ادبی)                    ۱۳۶۵     
منظومه ظهر روز دهم (شعر نوجوان)     ۱۳۶۵
مثل چشمه، مثل رود (شعر نوجوان)     ۱۳۶۸
بی بال پریدن (نثر ادبی)                      ۱۳۷۰
مجموعه شعر آینه های ناگهان              ۱۳۷۲
به قول پرستو (شعر نوجوان)                ۱۳۷۵
گزینه اشعار ( مروارید)                         ۱۳۷۸
مجموعه شعر گل ها همـه آفتابگردان اند  ۱۳۸۰
دستور زبان عشق                             ۱۳۸۶
---------------------------------------------
 

زندگینامه ی قیصر امین پور ،

حسرت همیشگی:
حرف های ما هنوز ناتمام...
تا نگاه می کنی:
وقت رفتن است
باز هم همان حکایت همیشگی
پیش از آنکه با خبر شوی
لحظه عزیمت تو ناگزیر می شود
آی...
ای دریغ و حسرت همیشگی
ناگهان
چقدر زود
دیر می شود

روش فعال کردن اینترنت ایرانسل 3g و 4g + تصاویر

تکنولوژی اینترنت GPRS ، EDGE ، ۳G ، ۴G عناوین اصلی در مبحث اینترنت گوشی های همراه است.برای استفاده از این تکنولوژی ها ، نوع آنتن‌دهی منقطه و سیم کارت و تلفن همراه شما مهم می باشد. در برخی مناطق هنگام فعال کردن اینترنت علائم H، H+ یا ۳g یا ۴g را در بالای گوشی خواهید دید، که به این معناست که در منطقه‌ای حضور دارید که ایرانسل سرویس نسل سوم و بالاتر خود را در آن منطقه فعال کرده است.
 
تنظیمات اینترنت ایرانسل ، اینترنت ایرانسل ، تنظیمات اینترنت 3g
 
 در بعضی مناطق، هنگام اتصال به اینترنت علامت G در بالای صفحه ظاهر می‌شود که به معنی GPRS است. در بعضی مناطق نیز علامت E را خواهید دید که مربوط به EDGE است.طبیعتا در مناطقی که نسل سوم و بالاتر راه‌اندازی شده است، کیفیت اینترنت بهتری خواهید داشت.
 برای این که بتوانید از اینترنت ۳g یا ۴g استفاده کنید، باید این قابلیت در تلفن همراه شما وجود داشته باشد.
 
برای استفاده از ۴G به سیم‌کارت جدید نیاز دارید
برای استفاده از اینترنت 3G نیازی به تغییر سیم کارت نیست،فقط کافیست که تنظیمات مربوطه را انجام داده و در مناطق تحت پوشش اینترنت 3G از اینترنت استفاده کنید.
اما اگر گوشی شما از ۴G پشتیبانی می‌کند و می‌خواهید از این قابلیت استفاده کنید، باید با مراجعه به مراکز خدماتی ایرانسل، سیم‌کارت خود را تعویض نمایید ویا یک سیم‌کارت ۴G جدید خریداری نمایید.
 
فعال سازی اتوماتیک  اینترنت GPRS / EDGE / 3G / 4G در موبایل
شما با استفاده از gprs ایرانسل، که تکنولوژی جدیدتر آن همان edge است، و در مناطقی که پوشش ۳G و ۴G وجود دارد، با اینترنت ۳G و ۴G می‌توانید در هر جایی که ایرانسل خط دهی دارد، با استفاده از موبایل خود به اینترنت متصل شوید. برای فعال کردن این سرویس روی سیمکارت خود، کد دستوری زیر را وارد کنید:
 
تنظیمات اینترنت ایرانسل  ، تنظیمات اینترنت 3g ، اینترنت موبایل
 
پس از وارد کردن این کد، یک پیامک (configuration message) حاوی تنظیمات gprs ایرانسل به گوشی شما ارسال می‌شود و شما باید آن را install یا save کنید. هنگام نصب از شما pin یا رمز خواسته می‌شود و شما باید رمز ۱۲۳۴ را وارد کنید، تا gprs سیم‌کارت شما فعال شود.
روش دیگر برای دریافت تنظیمات gprs، ارسال یک پیامک به شماره ۲۲۲۵ به شکل زیر است:
 
تنظیمات اینترنت ایرانسل ، اینترنت موبایل ، اینترنت تری جی
 
لحظاتی پس از ارسال این پیامک، شما پیامی حاوی تنظیمات gprs و mms دریافت خواهید کرد که باید آن را Save یا Install کنید. حالا، شما می‌توانید با روشن کردن packet data از قسمت تنظیمات Network یا Connectivity گوشی خود، به اینترنت متصل شوید. البته ممکن است بعد از فعالسازی، چند ساعت طول بکشد تا اینترنت برای گوشی شما فعال شود. زمانی که اینترنت همراه گوشی شما فعال شود و به درستی کار کند، یک آیکون کوچک (متشکل از حرف E یا G یا Y واحتمالا با دو عدد فلش برعکس) در بالای صفحه گوشی شما نمایش داده می‌شود.
 
تنظیمات  دستی اینترنت در گوشی همراه
اکثر گوشی‌های استاندارد موجود بدون نیاز به انجام تنظیمات دستی قابلیت اتصال به شبکه اینترنت همراه ایرانسل را دارند. درصورتی که تلفن همراه شما به صورت خودکار به شبکه اینترنت متصل نشد، لازم است تنظیمات به صورت دستی انجام شود.
برای تنظیم دستی gprs به شیوه‌ی زیر عمل کنید:
۱.Menu> Settings> Wireless and network > Mobile networks > Access Point Names > Menu >Add New Apn
۲. در صفحه‌ای که نمایش داده می‌شود، طبق جدول زیر موارد خواسته شده را وارد کنید:
 

مقدار

نام

Irancell-GPRS

Name

mtnirancell

APN

۱۰.۱۳۱.۲۶.۱۳۸

Proxy

۸۰۸۰

Port

۳. دکمه Menu و سپس Save را بزنید.
۴. در صفحه‌ی لیست پروفایل‌ها، مطمئن شوید پروفایلی که اکنون درست کردید (Irancell-GPRS) انتخاب شده باشد.
۵. الان باید بتوانید به اینترنت وصل شوید.
اطلاع از میزان شارژ بسته GPRS یا EDGE یا اینترنت ۳G و ۴G
برای اطلاع از میزان باقی مانده اعتبار بسته اینترنت ایرانسل خود، از دو روش می توانید استفاده کنید:
 
۱. از طریق تلفن همراه و کد دستوری: کد دستوری زیر را در تلفن همراه خود وارد کنید تا از میزان اعتبار بسته‌ی خود مطلع شوید:
 
10*141* و کلید #

قیمت خودرو امروز27 شهریور 1394

قیمت خودرو پراید

قیمت انواع خودرو پراید و تیبا از محصولات شرکت خودروسازی سایپا در روز پنج شنبه 26 شهریور 1394 و به تفکیک قیمت بازار و قیمت کارخانه به شرح جدول ذیل می باشد:

نام خودرو قیمت بازار ( تومان ) قیمت کارخانه ( تومان )
سایپا 111 SE ( سفید ) 19,700,000 20,140,000
سایپا 111 SE ( تنوع رنگ ) 19,900,000 20,350,000
سایپا 111 EX 19,900,000 ---
سایپا SE 131 ( مشکی . سفید ) 19,200,000 19,920,000
سایپا SE 131 ( تنوع رنگ ) 19,300,000 20,180,000
سایپا SE 131 . پایه گازسوز ( سفید ) 21,000,000 21,420,000
سایپا SE 131 . پایه گازسوز ( تنوع رنگ ) 21,200,000 21,480,000
سایپا TL 131 ناموجود 19,230,000
سایپا TL 131 . پایه گازسوز ( رنگ سفید ) ناموجود 20,930,000
سایپا TL 131 . پایه گازسوز ( تنوع رنگ ) ناموجود 21,190,000
سایپا EX 131 ناموجود 20,300,000
سایپا EX 131 . پایه گازسوز ناموجود ---
سایپا 132 TL ناموجود 19,100,000
سایپا 132 TL . پایه گازسوز (سفید ) ناموجود 20,600,000
سایپا 132 TL . پایه گازسوز ( مشکی ) ناموجود 20,860,000
سایپا 132 SE 19,500,000 19,800,000
سایپا 132 SE ( تنوع رنگ ) 19,700,000 19,960,000
سایپا 132 SE . پایه گازسوز 21,300,000 21,100,000
سایپا 141 SE ( سفید ) 17,500,000 19,520,000
سایپا 141 SE ( تنوع رنگ ) 17,600,000 19,680,000
سایپا 151 SL 15,400,000 ناموجود
سایپا 151 LE 16,100,000 16,920,000
سایپا 151 TL 16,500,000 17,370,000
سایپا 151 EX 16,600,000 17,420,000
سایپا 151 SE 17,300,000 17,920,000
تیبا EX یورو 4 24,500,000 24,610,000
تیبا SX یورو 4 ( رنگ سفید ) 23,400,000 23,950,000
تیبا SX یورو 4 ( تنوع رنگ ) 23,600,000 24,210,000
تیبا SX یورو 4 . دوگانه سوز 25,200,000 25,450,000
تیبا 2 - هاچ بک SX ( سفید ) 25,900,000 27,170,000
تیبا 2 - هاچ بک SX ( تنوع رنگ ) 26,100,000 27,360,000
تیبا 2 - هاچ بک EX 27,000,000 28,070,000
ساینا

زمان واریز یارانه نقدی شهریور 94

زمان واریز و برداشت یارانه شهریور 94

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها از واریز یارانه نقدی مربوط به شهریور ماه 1394 خبر داد.

اکبر ایزدی در سایت هدفمندسازی یارانه ها در خصوص یارانه نقدی شهریور ماه گفت: احتراما بدینوسیله به اطلاع مردم شریف ایران می رساند «پنجاه و پنجمین» مرحله یارانه نقدی مربوط به شهریور ماه سال جاری همانند ماههای گذشته به ازای هر نفر455/000 ریال ساعت 24: 00 روزشنبه مورخ 1394/06/28 شهریورماه به حساب سرپرستان محترم خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.

یارانه نقدی ، یارانه نقدی شهریور 94 ، برداشت یارانه شهریور 94

پرداخت یارانه نقدی شهریور 94

' به گزارش میزان؛ با پرداخت پنجاه و پنجمین یارانه نقدی حدود 194هزار میلیارد تومان یارانه نقدی، بین 76 میلیون ایرانی توزیع می شود. این در حالی است که دولت در بودجه سال 94 نیز 48 هزار میلیارد تومان از محل درآمدهای هدفمندی یارانه ها برای پرداخت وجه نقد در نظر گرفته است.

«پنجاه و چهارمین» مرحله یارانه نقدی مربوط به مردادماه سالجاری همانند ماه های گذشته به ازای هر نفر 455000 ریال ساعت 24دوشنبه مورخ 26 تیرماه با 4 روز تاخیر به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت شد، گویا این تاخیر همچنان ادامه دارد.

 

حذف دو میلیون نفر و آزاد شدن 11 هزار میلیارد ریال

تاکنون دولت 2 میلیون نفر را از لیست حذف یارانه نقدی حذف کرده است که 11 هزار میلیارد ریال از منابع حاصل از آن آزاد شده است. اگر دولت 3.5 میلیون نفر را از لیست یارانه حذف کند 19 هزار میلیارد ریال آزاد خواهد شد و حذف 10 میلیون نفر نیز 54 هزار میلیارد ریال آزاد می شود.

البته قصد و مقصد نهایی دولت در حذف یارانه بگیران جمعیت 6 میلیون نفر است که منابع قابل توجهی از این حذف آزاد خواهد شد، ناگفته نماند تاخیر در واریز یارانه نقدی از ابتدای سال تاکنون به طور میانگین 4 تا 5 روز بوده است که تقریبا تاخیر در واریز یارانه ها به یک ماه نزدیک شده است، اکنون این پرسش نیز مطرح است که با تاخیر یک ماه در واریز یارانه چه مقدار منابع و درآمد به جیب دولت می رود.'

روش گرفتن خلافی خودرو

سرهنگ کرمی اسد در خصوص استعلام خلافی خودرو و نمره منفی گواهینامه از طریق اینترنت گفت: صاحبان خودرو جهت اطلاع از آخرین مبلغ خلافی خودروی خود می توانند به سایت اینترنتی راهور به نشانی www.Rahvar120.ir مراجعه کنند. 
 
استعلام خلافی خودرو ، خلافی ماشین ، خلافی خودرو
 
وی در خاتمه نیز به تغییر شماره سامانه پیامکی برای اطلاع از خلافی خودرو اشاره کرد و افزود: سامانه پیامکی 30005151 از دسترس خارج شده و مالکان خودرو از این پس برای اطلاع از میزان خلافی خود می بایست شماره VIN خودرو را به سامانه پیامکی 1101202020 ارسال کنند، البته این سامانه به صورت موقت راه اندازی شده است تا پل ارتباطی ما با مردم قطع نشود.

 

روش گرفتن خلافی خودرو

سرهنگ کرمی اسد در خصوص استعلام خلافی خودرو و نمره منفی گواهینامه از طریق اینترنت گفت: صاحبان خودرو جهت اطلاع از آخرین مبلغ خلافی خودروی خود می توانند به سایت اینترنتی راهور به نشانی www.Rahvar120.ir مراجعه کنند. 
 
استعلام خلافی خودرو ، خلافی ماشین ، خلافی خودرو
 
وی در خاتمه نیز به تغییر شماره سامانه پیامکی برای اطلاع از خلافی خودرو اشاره کرد و افزود: سامانه پیامکی 30005151 از دسترس خارج شده و مالکان خودرو از این پس برای اطلاع از میزان خلافی خود می بایست شماره VIN خودرو را به سامانه پیامکی 1101202020 ارسال کنند، البته این سامانه به صورت موقت راه اندازی شده است تا پل ارتباطی ما با مردم قطع نشود.

 

نتایج لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس 94-95 + جدول

پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از روز پنج شنبه هشتم مرداد ماه 1393 و با شرکت 16 تیم آغاز شد.

لیگ برتر فوتبال ایران ، جدول نتایج لیگ برتر ، لیگ برتر فوتبال

نتایج کامل رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور از هفته اول تا اکنون را به همراه برنامه مسابقات هفته آتی را در ادامه مشاهده می فرمائید.

هفته ششم

دوشنبه, 23 شهریور 1394
استقلال خوزستان 1-1 صبای قم 18:45
سه شنبه, 24 شهریور 1394
سپاهان 0-0 تراکتورسازی 17:30
نفت تهران - استقلال اهواز 17:30
گسترش فولاد 2-0 استقلال 17:30
پدیده 0-1 سیاه جامگان 17:30
راه آهن 1-0 ملوان 17:30
فولاد 3-0 ذوب آهن 18:45
چهارشنبه, 25 شهریور 1394
پرسپولیس 2-1 سایپا 18:35

هفته پنجم

سه شنبه, 03 شهریور 1394
ملوان 1-0 گسترش فولاد 18:15
فولاد 2-0 پرسپولیس 19:05
سایپا 2-0 سپاهان 19:10
چهارشنبه, 04 شهریور 1394
سیاه جامگان 0-1 راه آهن 17:30
تراکتورسازی 0-0 استقلال خوزستان 18:15
ذوب آهن 0-0 استقلال اهواز 19:10
صبای قم 0-1 پدیده 19:10
پنجشنبه, 05 شهریور 1394
استقلال - نفت تهران 18:45

هفته چهارم

چهارشنبه, 28 مرداد 1394
نفت تهران 3-3 ملوان 19:15
پنجشنبه, 29 مرداد 1394
گسترش فولاد 0-1 سیاه جامگان 18:30
سپاهان 1-1 فولاد 19:15
استقلال خوزستان 0-1 سایپا 19:15
پرسپولیس 2-1 ذوب آهن 19:15
جمعه, 30 مرداد 1394
پدیده 0-1 تراکتورسازی 17:30
راه آهن 1-2 صبای قم 18:15
استقلال اهواز 2-1 استقلال 19:15

هفته سوم

پنجشنبه, 22 مرداد 1394
سیاه جامگان 0-1 نفت تهران 17:45
ملوان 0-2 استقلال اهواز 18:30
صبای قم 1-1 گسترش فولاد 19:25
سپاهان 2-4 پرسپولیس 19:25
جمعه, 23 مرداد 1394
تراکتورسازی 1-1 راه آهن 18:30
فولاد 2-0 استقلال خوزستان 19:20
استقلال 2-0 ذوب آهن 19:20
سایپا 1-2 پدیده 19:25

هفته دوم

پنجشنبه, 15 مرداد 1394
پدیده 1-1 فولاد 18:00
نفت تهران 1-1 صبای قم 19:30
استقلال خوزستان 1-2 پرسپولیس 19:30
راه آهن 2-0 سایپا 19:30
جمعه, 16 مرداد 1394
گسترش فولاد 3-1 تراکتورسازی 18:30
ذوب آهن 1-0 سپاهان 19:30
استقلال اهواز 0-1 سیاه جامگان 19:30
استقلال 0-2 ملوان 19:30

 


هفته اول

پنجشنبه, 08 مرداد 1394
سیاه جامگان 2-1 استقلال 18:00
سپاهان 0-1 استقلال خوزستان 19:35
صبای قم 0-0 استقلال اهواز 19:35
سایپا 0-0 گسترش فولاد 19:35
جمعه, 09 مرداد 1394
تراکتورسازی 0-0 نفت تهران 18:00
ملوان 0-1 ذوب آهن 18:50
فولاد 2-2 راه آهن 19:35
پرسپولیس 2-2 پدیده 19:35

برنامه بازیهای آینده لیگ برتر فوتبال

لازم به ذکر است به دلیل حضور تیم نفت تهران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دیدار این تیم با استقلال تهران معوقه و در تاریخ 20 شهریور 94 برگزار می شود.

هفته ششم

دوشنبه 23 شهریور 94

پرسپولیس – سایپا – ورزشگاه آزادی

پدیده خراسان – سیاه جامگان – ورزشگاه ثامن

استقلال خوزستان – صبای قم – ورزشگاه غدیر

سه شنبه 24 شهریور 94

فولاد مبارکه سپاهان - تراکتورسازی تبریز- ورزشگاه فولاد شهر

گسترش فولاد تبریز – استقلال تهران – ورزشگاه اختصاصی گسترش

فولاد خوزستان – ذوب آهن – ورزشگاه غدیر

راه آهن - ملوان بندر انزلی –ورزشگاه شهدای شهر قدس

دوشنبه 30 شهریور 94

نفت تهران – استقلال اهواز- ورزشگاه تختی

هفته هفتم

پنجشنبه 2 مهر 94

سیاه جامگان – استقلال خوزستان – ورزشگاه ثامن

سایپا – فولاد خوزستان – ورزشگاه پاس قوامین

استقلال تهران - راه آهن – ورزشگاه آزادی

صبای قم –فولاد مبارکه سپاهان – ورزشگاه یادگار امام

جمعه 3 مهر 94

ذوب آهن - نفت تهران – ورزشگاه فولاد شهر

تراکتورسازی تبریز – پرسپولیس – ورزشگاه یادگار امام

استقلال اهواز – گسترش فولاد تبریز- ورزشگاه تختی

ملوان بندر انزلی - پدیده خراسان - ورزشگاه تختی

هفته هشتم

پنجشنبه 23 مهر 94

پرسپولیس – صبای قم – ورزشگاه آزادی

استقلال خوزستان – ملوان بندر انزلی – ورزشگاه غدیر

راه آهن – استقلال اهواز-ورزشگاه شهدای شهر قدس

جمعه 24 مهر 94

سایپا – ذوب آهن- ورزشگاه پاس قوامین

فولاد خوزستان – تراکتورسازی تبریز- ورزشگاه غدیر

پدیده خراسان – استقلال تهران- ورزشگاه ثامن

گسترش فولاد تبریز – نفت تهران- ورزشگاه اختصاصی گسترش

فولاد مبارکه سپاهان – سیاه جامگان مشهد- ورزشگاه فولاد شهر

هفته نهم

سه شنبه 28 مهر 94

سیاه جامگان – پرسپولیس- ورزشگاه ثامن

ملوان بندر انزلی – سپاهان- ورزشگاه تختی

تراکتورسازی تبریز – سایپا- ورزشگاه یادگارامام

چهارشنبه 29 مهر 94

استقلال تهران – استقلال خوزستان- ورزشگاه آزادی

صبای قم – فولاد خوزستان- ورزشگاه یادگار

ذوب آهن – گسترش فولاد تبریز- ورزشگاه فولاد شهر

استقلال اهواز – پدیده خراسان- ورزشگاه تختی

نفت تهران –راه آهن- ورزشگاه تختی

هفته دهم

دوشنبه 4 آبان 94

فولاد مبارکه سپاهان – استقلال تهران- ورزشگاه فولاد شهر

استقلال خوزستان – استقلال اهواز- ورزشگاه غدیر

پرسپولیس – ملوان بندر انزلی- ورزشگاه آزادی

سه شنبه 5 آبان 94

سایپا – صبای قم- ورزشگاه پاس قوامین

پدیده خراسان – نفت تهران- ورزشگاه ثامن

تراکتورسازی تبریز – ذوب آهن- ورزشگاه یادگار امام

راه آهن – گسترش فولاد تبریز - ورزشگاه شهدای شهر قدس

فولاد خوزستان – سیاه جامگان- ورزشگاه غدیر

هفته یازدهم

جمعه 8 آبان 94

استقلال تهران – پرسپولیس- ورزشگاه آزادی

شنبه 9 آبان 94

صبای قم – تراکتورسازی تبریز- ورزشگاه یادگارامام

نفت تهران – استقلال خوزستان- ورزشگاه تختی

ملوان بندر انزلی – فولاد خوزستان- ورزشگاه تختی

ذوب آهن –راه آهن- ورزشگاه فولاد شهر

استقلال اهواز – فولاد مبارکه سپاهان- ورزشگاه تختی

سیاه جامگان – سایپا- ورزشگاه ثامن

گسترش فولاد تبریز – پدیده خراسان- ورزشگاه اختصاصی گسترش

هفته دوازدهم

پنجشنبه 28 آذر 94

پرسپولیس – استقلال اهواز- ورزشگاه آزادی

استقلال خوزستان – گسترش فولاد تبریز- ورزشگاه غدیر

پدیده خراسان –راه آهن- ورزشگاه ثامن

جمعه 29 آذر 94

سایپا – ملوان بندر انزلی پاس- ورزشگاه قوامین

فولاد خوزستان – استقلال تهران- ورزشگاه غدیر

فولاد مبارکه سپاهان - نفت تهران- ورزشگاه فولاد شهر

صبای قم – ذوب آهن- ورزشگاه یادگار امام قم

تراکتورسازی تبریز – سیاه جامگان- ورزشگاه یادگار امام

هفته سیزدهم

یکشنبه 8 آذر 94

نفت تهران – پرسپولیس- ورزشگاه تختی

گسترش فولاد تبریز - فولاد مبارکه سپاهان- ورزشگاه اختصاصی گسترش

سیاه جامگان – صبای قم- ورزشگاه ثامن

راه آهن – استقلال خوزستان- ورزشگاه شهدای شهر قدس

دوشنبه 9 آذر 94

ملوان بندر انزلی - تراکتورسازی تبریز- ورزشگاه تختی

استقلال اهواز – فولاد خوزستان- ورزشگاه غدیر

استقلال تهران – سایپا- ورزشگاه آزادی

ذوب آهن – پدیده خراسان- ورزشگاه فولاد شهر

هفته چهاردهم

یکشنبه 22 آذر 94

تراکتورسازی تبریز – استقلال تهران – یادگار امام

سایپا - استقلال اهواز- ورزشگاه پاس قوامین

فولاد مبارکه سپاهان – راه آهن- ورزشگاه فولاد شهر

صبای قم – ملوان بندر انزلی- ورزشگاه یادگارامام قم

فولاد خوزستان – نفت تهران- ورزشگاه غدیر

دوشنبه 23 آذر 94

استقلال خوزستان – پدیده خراسان- ورزشگاه غدیر

سیاه جامگان – ذوب آهن - ورزشگاه ثامن

پرسپولیس – گسترش فولاد تبریز- ورزشگاه آزادی

هفته پانزدهم

پنج شنبه 26 آذر 94

استقلال تهران – صبای قم- ورزشگاه آزدای

استقلال اهواز – تراکتورسازی تبریز- ورزشگاه تختی

نفت تهران – سایپا – ورزشگاه تختی

جمعه 27 آذر 94

گسترش فولاد تبریز – فولاد خوزستان- ورزشگاه اختصاصی

ذوب آهن – استقلال خوزستان- ورزشگاه فولاد شهر

پدیده خراسان – سپاهان – ورزشگاه ثامن

راه آهن – پرسپولیس- ورزشگاه تختی تهران

ملوان بندر انزلی – سیاه جامگان- ورزشگاه تختی انزلی

هفته شانزدهم

یکشنبه 6 دی 94

استقلال تهران- سیاه جامگان مشهد- ورزشگاه آزادی

استقلال خوزستان- فولاد مبارکه سپاهان- ورزشگاه غدیر

راه آهن-فولاد خوزستان- ورزشگاه شهدای شهر قدس

گسترش فولاد تبریز- سایپا- ورزشگاه اختصاصی گسترش

ذوب آهن – ملوان بندر انزلی- ورزشگاه فولاد شهر

دوشنبه 7 دی 94

نفت تهران- تراکتورسازی تبریز- ورزشگاه تختی

استقلال اهواز-صبای قم- ورزشگاه تختی

پدیده خراسان –پرسپولیس- ورزشگاه ثامن

هفته هفدهم

پنجشنبه 10 دی 94

ملوان بندر انزلی -استقلال تهران – ورزشگاه تختی

سایپا- راه آهن-ورزشگاه پاس قوامین

جمعه 11 دی 94

صبای قم- نفت تهران- ورزشگاه یادگار امام

سیاه جامگان مشهد–استقلال اهواز- ورزشگاه ثامن

فولاد خوزستان- پدیده خراسان – ورزشگاه غدیر

تراکتورسازی- گسترش فولاد تبریز- ورزشگاه یادگار امام

فولاد مبارکه سپاهان- ذوب آهن- ورزشگاه فولاد شهر

پرسپولیس- استقلال خوزستان- ورزشگاه آزادی

هفته هجدهم

پنجشنبه 8 بهمن 94

ذوب آهن- استقلال تهران- ورزشگاه فولاد شهر

استقلال اهواز- ملوان بندرانزلی- ورزشگاه تختی

نفت تهران- سیاه جامگان مشهد- ورزشگاه تختی

گسترش فولاد تبریز- صبای قم- ورزشگاه اختصاصی گسترش

برنامه کامل بازیهای ایران در لیگ جهانی والیبال 2015 + نتایج و جدول

در مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال پنج تیم صعود کرده از دو گروه سطح یک و قهرمان سطح دو به مدت پنج روز برای قهرمانی سال 2015 به میدان می روند. 

از گروه A دور مقدماتی سطح یک سه تیم برزیل، ایتالیا و صربستان به مرحله نهایی صعود کردند که با تیم های آمریکا، لهستان از گروه B سطح یک لیگ جهانی و فرانسه به عنوان قهرمان سطح دو لیگ جهانی، شش تیم مرحله نهایی این رقابت ها هستند. 

شش تیم مرحله نهایی ابتدا در دو گروه به مصاف هم می روند که تیم میزبان (برزیل)، تیم اول گروه دوم (آمریکا) و (فرانسه) قهرمان سطح دوم لیگ جهانی در گروه I مرحله نهایی لیگ جهانی با هم مسابقه خواهند داد. 

همچنین تیم اول گروه نخست (صربستان)، تیم دوم گروه دوم (لهستان) و تیم دوم گروه نخست مرحله مقدماتی (ایتالیا) در گروه J مرحله نهایی با هم رقابت خواهند کرد. 

در این مرحله از لیگ جهانی هر گروه سه مسابقه خواهد داشت تا تیم های هر گروه I و J رتبه های خود را مشخص کنند. سپس تیم اول گروه I با تیم دوم گروه J مسابقه خواهد داد و در دیگر مسابقه نیز تیم اول گروه J با تیم دوم گروه I دیدار می کند تا برنده ها به دیدار نهایی راه یابند و بازنده ها نیز در مسابقه رده بندی به مصاف یکدیگر بروند. 

برنامه سه روز نخست مرحله نهایی لیگ جهانی به قرار زیر است: 

چهارشنبه 24 تیرماه: 

برزیل – فرانسه ساعت 21:35 

صربستان – ایتالیا ساعت 23:35 

پنج شنبه 25 تیرماه: 

برزیل – آمریکا ساعت 21:35 

لهستان – ایتالیا ساعت 23:35 

جمعه 26 تیرماه: 

آمریکا – فرانسه اعت 21:35 

صربستان – لهستان ساعت 23:35 

شنبه 27 تیرماه: 

تیم اول گروه I – تیم دوم گروه J 

تیم اول گروه J - تیم دوم گروه I 

یکشنبه 28 تیرماه: 

بازنده های (تیم اول گروه I – تیم دوم گروه J و تیم اول گروه J - تیم دوم گروه I) 

برنده های (تیم اول گروه I – تیم دوم گروه J و تیم اول گروه J - تیم دوم گروه I )


لیگ جهانی والیبال 2015 با حضور 32  تیم در سه سطح از هشتم خردادماه 1394 آغاز شد و تیم ملی والیبال ایران در گروه دوم این رقابت ها با آمریکا (قهرمان لیگ جهانی)، روسیه (قهرمان المپیک) و لهستان (قهرمان جهان) همگروه است.

لیگ جهانی والیبال ، تاریخ بازی های لیگ جهانی والیبال 2015 ، بازی های ایران در لیگ جهانی والیبال



تیم ملی والیبال ایران که از 15 فروردین ماه تمرینات آماده سازی خود را با حضور 38 بازیکن در دو گروه برگزار کرده بود، در مرحله بین قاره ای این رقابت ها 12 مسابقه برگزار خواهد کرد. ملی پوشان کشورمان در شش دیدار نخست در خانه حریفان به ترتیب مقابل آمریکا، لهستان و روسیه به میدان می روند و سپس در شش بازی خانگی میزبان تیم های آمریکا، لهستان و روسیه خواهند بود.

 تیم ملی والیبال ایران از راه یابی به مرحله بعد لیگ جهانی والیبال باز ماند.

برنامه کامل دیدارهای تیم ملی والیبال ایران در مرحله بین قاره ای لیگ جهانی والیبال به وقت تهران به شرح زیر است:

* شنبه، نهم خردادماه - آمریکا(فیلم)
آمریکا 3 - 1 ایران
ساعت 6:30 صبح یکشنبه 10 خردادماه به وقت تهران در سالن دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس

یکشنبه، دهم خردادماه - آمریکا(فیلم)
آمریکا 3 - 1 ایران
ساعت 3:30 بامداد دوشنبه 11 خردادماه به وقت تهران در سالن دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس


* جمعه، 15 خردادماه - لهستان(فیلم)
لهستان 3 – 1 ایران
 ساعت 22:45 به وقت تهران در سالن اسپورت توا، چِنستُهوا

* شنبه، 16 خردادماه - لهستان(فیلم)
لهستان 3 – 2 ایران
ساعت 22:45 به وقت تهران در سالن اسپورت توا، چِنستُهوا


* شنبه، 23 خردادماه - روسیه(فیلم)
روسیه 1 -3  ایران
ساعت 19:30 به وقت تهران در سالن سی وی سنت پترزبورگ، کازان

* یکشنبه، 24 خردادماه - روسیه(فیلم)
روسیه 0 - 3 ایران
ساعت 19:30 به وقت تهران در سالن سی وی سنت پترزبورگ، کازان


* جمعه، 29 خردادماه - ایران

ایران 3 - 0 آمریکا (فیلم)
سالن 12 هزار نفری آزادی، ساعت 21 (دوم ماه رمضان)، تهران

* یکشنبه، 31 خردادماه - ایران(فیلم)
ایران 3 - 0 آمریکا
سالن 12 هزار نفری آزادی، ساعت 21 (چهارم ماه رمضان)، تهران


* جمعه، پنجم تیرماه - ایران

ایران 3 - 2 لهستان (فیلم)
سالن 12 هزار نفری آزادی، ساعت 21 ( نهم ماه رمضان)، تهران

* یکشنبه، هفتم تیرماه - ایران
ایران 1 - 3 لهستان (فیلم)سالن 12 هزار نفری آزادی، ساعت 21 (یازدهم رمضان)، تهران


* جمعه، 12 تیرماه - ایران
ایران 3 - 0 روسیه (فیلم)
سالن 12 هزار نفری آزادی، ساعت 21 (16 ماه رمضان)، تهران

* شنبه، 13 تیرماه - ایران(فیلم)
ایران 1 - 3 روسیه
سالن 12 هزار نفری آزادی، ساعت 21 (17 ماه رمضان)، تهران


در ادامه جدول بازیها و نتایج لیگ جهانی والیبال را مشاهده می فرمائید.

جدول کامل گروه A رقابت های لیگ جهانی والیبال

  تیم امتیاز مسابقات جزئیات نتایج ست پوئن
بازی برد باخت 3
0
3
1
3
2
2
3
1
3
0
3
برده باخته معدل برده باخته معدل
1 برزیل 28 12 9 3 4 3 2 3     33 16 2.063 1145 1038 1.103
2 صربستان 22 11 7 4 2 3 2 3 1   28 19 1.474 1075 1052 1.022
3 ایتالیا 16 12 6 6 1 2 3 1 2 3 22 26 0.846 1073 1096 0.979
4 استرالیا 3 11 1 10 1       5 5 8 30 0.267 831 938 0.886

برنامه رقابت های گروه A

تیم نتیجه تیم نتیجه تاریخ ساعت میزبان
استرالیا 1 ایتالیا 3 8 خرداد 1394 19:31 آدلاید
استرالیا 1 ایتالیا 3 9 خرداد 1394 16:00 آدلاید
برزیل 3 صربستان 2 8 خرداد 1394 14:25 بلوهوریزنته
برزیل 3 صربستان 1 10 خرداد 1394 10:00 بلوهوریزنته
برزیل 3 استرالیا 1 15 خرداد 1394 14:45 سائوبرناردو د کمپو
برزیل 3 استرالیا 1 17 خرداد 1394 10:00 سائوبرناردو د کمپو
ایتالیا 1 صربستان 3 15 خرداد 1394 20:00 پسارو
ایتالیا 3 صربستان 2 17 خرداد 1394 20:30 بولونیا
صربستان 3 برزیل 2 22 خرداد 1394 20:00 نوی سد
صربستان 2 برزیل 3 24 خرداد 1394 20:00 بلگراد
ایتالیا 0 استرالیا 3 22 خرداد 1394 20:30 یزولا
ایتالیا 3 استرالیا 0 24 خرداد 1394 20:00 ورونا
صربستان 3 استرالیا 0 28 خرداد 1394 20:00 نوی سد
صربستان 3 استرالیا 0 30 خرداد 1394 20:00 بلگراد
ایتالیا 3 برزیل 2 29 خرداد 1394 20:00 رم
ایتالیا 0 برزیل 3 31 خرداد 1394 20:00 فیرنتس
استرالیا 1 برزیل 3 6 تیر 1394 19:00 سیدنی
استرالیا 0 برزیل 3 7 تیر 1394 16:30 سیدنی
صربستان 3 ایتالیا 1 5 تیر 1394 20:00 نوی سد
صربستان 3 ایتالیا 2 7 تیر 1394 20:00 بلگراد
استرالیا 1 صربستان 3 13 تیر 1394 19:00 ملبورن
استرالیا   صربستان   14 تیر 1394 16:30 ملبورن
برزیل 3 ایتالیا 0 11 تیر 1394 13:45 کوبابا
برزیل 2 ایتالیا 3 12 تیر 1394 13:45 کوبابا

 


جدول کامل گروه B رقابت های لیگ جهانی والیبال

  تیم امتیاز مسابقات جزئیات نتایج ست پوئن
بازی برد باخت 3
0
3
1
3
2
2
3
1
3
0
3
برده باخته معدل برده باخته معدل
1 آمریکا 27 12 9 3 2 6 1 1   2 29 17 1.706 1071 992 1.080
2 لهستان 22 12 8 4 1 3 4 2 2   30 23 1.304 1179 1138 1.036
3 ایران 18 12 6 6 4 1 1 1 5   25 21 1.190 1031 1021 1.010
4 روسیه 5 12 1 11   1   2 4 5 11 34 0.324 946 1076 0.879

برنامه رقابت های گروه B

تیم نتیجه تیم نتیجه تاریخ ساعت میزبان
آمریکا 3 ایران 1 10 خرداد 1394 6:40 لس آنجلس
آمریکا 3 ایران 1 11 خرداد 1394 3:40 لس آنجلس
لهستان 3 روسیه 0 7 خرداد 1394 20:15 گداینسک
لهستان 3 روسیه 2 8 خرداد 1394 20:15 گداینسک
آمریکا 3 روسیه 1 15 خرداد 1394 19:00 لانگ بیج
آمریکا 3 روسیه 0 16 خرداد 1394 19:00 لانگ بیج
لهستان 3 ایران 1 15 خرداد 1394 22:55 چنستوهوا
لهستان 3 ایران 2 16 خرداد 1394 22:55 چنستوهوا
روسیه 1 ایران 3 23 خرداد 1394 19:40 کازان
روسیه 0 ایران 3 24 خرداد 1394 19:40 کازان
آمریکا 3 لهستان 2 22 خرداد 1394 19:00 هافمن استیتس
آمریکا 3 لهستان 1 23 خرداد 1394 19:00 هافمن استیتس
روسیه 1 لهستان 3 29 خرداد 1394 18:00 کازان
روسیه 2 لهستان 3 30 خرداد 1394 18:00 کازان
ایران 3 آمریکا 0 29 خرداد 1394 21:00 تهران
ایران 3 آمریکا 0 31 خرداد 1394 21:00 تهران
روسیه 0 آمریکا  3 5 تیر 1394 18:00 کالینینگراد
روسیه 1 آمریکا 3 6 تیر 1394 18:00 کالینینگراد
ایران 3 لهستان 2 5 تیر 1394 21:00 تهران
ایران 1 لهستان 3 7 تیر 1394 21:00 تهران
ایران 3 روسیه 0 12 تیر 1394 21:00 تهران
ایران 1 روسیه 3 13 تیر 1394 21:00 تهران
لهستان 3 آمریکا 2 12 تیر 1394 20:15 کراکف
لهستان 1 آمریکا 3 13 تیر 1394 20:15 کراکف

 


 *رده بندی تیم ها در طول ادوار گذشته لیگ جهانی والیبال :

ژاپن 1990: ایتالیا، هلند، برزیل

ایتالیا 1991: ایتالیا، کوبا، روسیه

ایتالیا 1992 :ایتالیا، کوبا ، آمریکا

برزیل 1993 : برزیل، روسیه، ایتالیا

ایتالیا 1994 : ایتالیا، کوبا، برزیل

برزیل 1995 : ایتالیا، برزیل، کوبا

هلند 1996 : هلند، ایتالیا، روسیه

روسیه 1997 : ایتالیا، کوبا، روسیه

ایتالیا 1998 : کوبا، روسیه، هلند

آرژانتین 1999 : ایتالیا، کوبا، برزیل

هلند 2000 : ایتالیا، روسیه، برزیل

لهستان 2001 : برزیل، ایتالیا، روسیه

برزیل 2002 : روسیه، برزیل، یوگسلاوی

اسپانیا 2003 : برزیل، صربستان و مونته نگرو، ایتالیا

ایتالیا 2004 : برزیل، ایتالیا، صربستان و مونته نگرو

صربستان 2005 : برزیل، صربستان و مونته نگرو ، کوبا

روسیه 2006 : برزیل، فرانسه، روسیه

لهستان 2007 : برزیل، روسیه، آمریکا

برزیل 2008 : آمریکا، صربستان، روسیه

صربستان 2009 : برزیل، صربستان، روسیه

آرژانتین 2010 : برزیل، روسیه، صربستان

لهستان 2011 : روسیه، برزیل، لهستان

بلغارستان 2012 : لهستان، آمریکا، کوبا

آرژانتین 2013: روسیه ، برزیل ، ایتالیا

ایتالیا 2014: آمریکا، برزیل ، ایتالیا

بیوگرافی مهران احمدی

بیوگرافی مهران احمدی بازیگر نقش بهبود در سریال پایتخت

نام: مهران

نام خانوادگی: احمدی

تاریخ تولد: 1352

محل تولد: تهران

تاهل: متاهل

فرزندان: یک دختر به نام مریم

------------------------------------

مهران احمدی در سال 1352 در تهران متولد شد، او بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون و همچنین برنامه ریز، دستیار کارگردان و مدیر تولید میباشد.

مهران احمدی ، بیوگرافی مهران احمدی ، دختر مهران احمدی

مهران احمدی

احمدی در کودکی به نیشابور کوچ کرده است. چند سال زندگی در نیشابور کافی بود که او لهجه یک نیشابوری را با نقش نعیم در سریال مهرآباد به زیبایی ایفا کند.
مهران احمدی ، دختر مهران احمدی ، مهران احمدی و دخترش

مهران احمدی در سریال مهرآباد

 
مهران در نوجوانی به تهران بازگشت و بازیگری در تئاتر را آغاز کرد. احمدی در سال 73 وارد دانشگاه شد و در رشته تئاتر با گرایش بازیگری تحصیل کرد. او همزمان با تحصیل در تلویزیون و تئاتر فعال بود.
مهران احمدی و دخترش ، مهران احمدی و دخترش ، عکسهای مهران احمدی

مهران احمدی و دخترش مریم در حرم امام رضا

 
سعی میکنم حتما خودم را به زمان پخش سریال برسانم و در کنار خانوادهام مینشینم و کار را میبینم، چون باید نقاط ضعف کارم را ببینم و از چند نفر دوستی که هم از متخصصان سینما هستند و هم از آدمهای عادی به حساب میآیند، نظرخواهی میکنم؛ مادرم هم یکی از مشاوران من است و ایشان نکات بسیار ظریفی را به من میگویند که میبینم واقعا درست است.
مهران احمدی و مادرش ، عکسهای مهران احمدی ، بیوگرافی و عکس مهران احمدی

مهران احمدی و مادرش

همین که مادرم میبیند به این جایگاه خاص رسیدهام و به باور خودش، پسرش هنرمند است، برای او کفایت میکند و با همین خوشحال است، وگرنه چگونه میتوانم آن از خودگذشتگیاش برای ثبتنام دانشگاهم را جبران کنم؟


دنیای بازیگری مهران احمدی

از اولین کارهای تئاتری او می توان چند و چون به چاه رفتن، محاکمه ژاندارک و آسید کاظم را نام برد و از اولین کارهای تلویزیونی او می توان به بازی در سریال های سیمای خانواده اشاره کرد. مهران احمدی بازیگری در سینما را با فیلم آدم به کارگردانی عبدالرضا کاهانی آغاز کرد.  

مهران احمدی و حامد بهداد ، بیوگرافی و عکس مهران احمدی ، بیوگرافی بازیگران

مهران احمدی و حامد بهداد در فیلم سینمایی آدم

اما در فیلم بیست از همین کارگردان مورد توجه قرار گرفت و به همراهی او با کاهانی در چند اثر دیگر منجر شد. همکاری احمدی با کاهانی به هنرنمایی های متنوعی برای مهران احمدی منجر شد که از متفاوت ترین آنها می توان به نقش آدمی دوجنسیتی در فیلم سینمایی اسب حیوان نجیبی است، اشاره کرد.

مهران احمدی ، بیوگرافی بازیگران ، عکسهای مهران احمدی در نقش شکیب

مهران احمدی و رضا عطاران در فیلم سینمایی اسب حیوان نجیبی است

نقشی که خودش می گوید به خاطر آن دو ماه کامل را با دوجنسی ها گذرانده تا آنها و دنیای شان را از نزدیک و بی واسطه بشناسد. 

 احمدی که بازیگری در دنیای تصویر را با سیمای خانواده و بازی های نه چندان جذابی در سریال های خانوادگی تلویزیون آغاز کرده بود، با ورود به سینما و بازی در فیلم هایی چون خواب است پروانه (مزدک میر عابدینی، ١٣٨٧)، بیست (عبدالرضا کاهانی، ١٣٨٧)، آ نجا (عبدالرضا کاهانی، ١٣٨٧)، هیچ (عبدالرضا کاهانی، ١٣٨٨)، خواب های دنباله دار (پوران درخشنده، ١٣٨٨)، صدای پای من (مهرداد خوشبخت، ١٣٨٩)، سیزده 5٩ (سامان سالور، ١٣٨٩)، اسب حیوان نجیبی است (عبدالرضا کاهانی، ١٣٨٩)، آلزایمر(احمدرضا معتمدی، ١٣٨٩)، بغض(رضا درمیشیان، ١٣٩٠) و روز روشن (حسین شهابی، ١٣٩١) به سرعت جایگاه ویژه ای در میان بازیگران کشورمان دست پیدا کرد و حالاجزو یکی از بازیگران توانمند کشورمان محسوب می شود.

مهران احمدی ، محسن تنابنده ، ریما رامین فر ، احمدی مهرافر و نسرین نصرتی  ، عکسهای مهران احمدی در نقش شکیب ، مهران احمدی در پایتخت

مهران احمدی ، محسن تنابنده ، ریما رامین فر ، احمد مهرانفر و نسرین نصرتی در پایتخت

مهران احمدی در کنار بازیگری که جدی ترین حضور او را در دنیای هنر شامل می شود، به عنوان دستیار کارگردان، برنامه ریز و مدیر تولید نیز تجربیاتی دارد. او در آثاری چون سیزده 59، خواب های دنباله دار، آن جا و بیست به عنوان دستیار اول کارگردان و برنامه ریز همکاری داشته و در فیلم هیچ، وظیفه مدیریت برنامه ریزی را نیز برعهده داشته است. سال 92 را می توان سال اوج این بازیگر تاکنون دانست. سریال های مهرآباد، یادآوری و آوای باران و پایتخت 3 با بازی او از تلویزیون پخش شده همکاری داشت، در یک نمایش به نام بی انتخاب هنرنمایی کرده و در سینما، فیلم روز روشن، آینه شمعدون، شیار 143 و تمشک را بازی کرد.


فیلم شناسی مهران احمدی

کارهای سینمایی مهران احمدی:

1 -  نفس (1394) 
2 -  تگرگ و آفتاب (1393) 
3 -  تمشک (1392) 
4 -  سیزده (1392) 
5 -  شیار 143 (1392) 
6 -  آینه شمعدون (1391) 
7 -  روز روشن (1391) 
8 -  بغض (1390) 
9 -  یک خانواده محترم (1390) 
10 -  یکی برای همه (1390) 
11 -  آلزایمر (1389) 
12 -  اسب حیوان نجیبی است (1389) 
13 -  سیزده 59 (1389) 
14 -  صدای پای من (1389) 
15 -  خوابهای دنباله دار (1388) 
16 -  هیچ (1388) 
17 -  آن جا (1387) 
18 -  بیست (1387) 
19 -  آدم (1385)

مهران احمدی در تلویزیون


1392-1393    پایتخت 3
پخش در نوروز 1393
1392    آوای باران  
1392    یادآوری    
1391    پایتخت 2  
1390    تا ثریا    
1379    روزهای مه آلود  
1378    تنها در تاریکی 
1375    جدال با سرنوشت  
1373    تله تئاتر «انگشتری ژنرال ماسیاس»  

شبکه خانگی
1393    ابله 

مهران احمدی علاوه بر بازیگر در چند فیلم به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز نیز حضور داشته است.

دستیار اول کارگردان  : 

1 -  سیزده 59 (1389) 

2 -  خوابهای دنباله دار (1388) 
3 -  آن جا (1387) 
4 -  بیست (1387)

برنامه ریز  : 

1 -  سیزده 59 (1389) 

2 -  خوابهای دنباله دار (1388) 
3 -  آن جا (1387) 
4 -  بیست (1387) 
5 -  آدم (1385)

دستیار کارگردان  :

آدم (1385)

مدیر برنامه ریزی  :

هیچ (1388)

بازنویسی فیلمنامه  : 

1 -  خوابهای دنباله دار (1388)

افتخارات

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بخش "جلوه گاه شرق" (سینمای آسیا) بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم (آلزایمر-1389)


بیوگرافی اکبر عبدی

نام : اکبر 
نام خانوادگی : عبدی آقاباقر
تاریخ تولد :1339/6/4
محل تولد : تهران
محل زندگی : تهران
تحصیلات : دیپلم
تاهل : متاهل

فرزندان: المیرا عبدی
-----------------------------------------

اکبر عبدی 4 شهریور سال 1339 از پدر و مادری اردبیلی در تهران محله نازی آباد به دنیا آمد.

کودکی اکبر عبدی  ، بیوگرافی اکبر عبدی ، زندگینامه اکبر عبدی

او یک دختر به نام المیرا دارد.

اکبر عبدی و دخترش ، زندگینامه اکبر عبدی ، فیلم های اکبر عبدی

المیرا عبدی در ادامه مسیر پدر وارد دنیای بازیگری شده و در اولین تجربه سینمایی حرفه ای خود در فیلم یکی برای همه در نقش فرزند دختر پدرش اکبر عبدی ظاهر شد. 


اکبر عبدی پس از دریافت مدرک دیپلم از سال 1358 با نمایش های آماتوری فعالیت هنری اش را آغاز کرد و سپس در سال 1362 به تلویزیون رفت و در مجموعه محله بروبیا (داریوش مؤدبیان، 1363) و بازم مدرسه ام دیر شد (1365) خود را به عنوان بازیگری مستعد خلاق شناساند.

اکبر عبدی ، فیلم های اکبر عبدی ، عکس های اکبر عبدی

عبدی با جنجال بزرگ خود را به عنوان بازیگر نقش های کمیک شناساند. جنجال بزرگ 6 سال پس از تولید به نمایش عمومی درآمد و عبدی در آن فاصله در فیلم های مردی که موش شد، اجاره نشین ها، گراند سینما و ای ایران بازی کرد، که نقش او در همه این فیلم ها کمدی بود.

پوستر فیلم اجاره نشین ها ، عکس های اکبر عبدی ، المیرا عبدی

او بیشتر در نقش های کمدی بازی می کند و فیزیک بدنی خاص و صورت وی امکان گریم و ساختن چهره های گوناگون مانند نوجوانان و زنان را به وی می دهد.

اکبر عبدی و محمدرضا شریفی نیا ، المیرا عبدی ، بازیگران و فرزندانشان

عبدی در اجاره نشین ها، ای ایران، مادر و دلشدگان (علی حاتمی) و هنرپیشه قابلیت های خود را در ایفای نقش های متنوع کمدی اثبات کرد. همین قابلیت موجب شد که عبدی در سفر جادویی هم نقش کودکی خود را ایفا کند و هم نقش میانسالی اش را، همینطور در آدم برفی در دو نقش مردانه و زنانه توانایی هایش را نشان داد.

اکبر عبدی  ، بازیگران و فرزندانشان ، بیوگرافی بازیگران ایرانی

اکبر عبدی در سال 1368 برای بازی در فیلم مادر ساخته علی حاتمی برنده سیمرغ بلورین نقش دوم مرد از هجدهمین جشنواره فیلم فجر شد.

اکبر عبدی و محمدعلی کشاورز ، بیوگرافی بازیگران ایرانی ، بیوگرافی هنرمندان

 


فیلم شناسی

کارهای سینمایی اکبر عبدی

1392 خواب زده ها 

1392 یکی برای همه 

1391 عملیات مهد کودک 

1391 شاباش 

1390     پس کوچه های شمرون

1390     بچگیتو فراموش نکن

1390     تلفن همراه رئیس جمهور

1390     جابجا

1389     اخراجی ها 3

1389     مصادره

1388     شرط اول

1388     زمهریر

1388     افراطی ها

1387     چشمک

1387     اخراجی ها 2

1387     کیش و مات

1387     در شب عروسی

1387     دلداده

1387     نظام از راست

1386     کلاغ پر

1386     مظفرنامه

1385     اخراجی ها

1385     قاعدهٔ بازی

1385     گوشواره

1385     هدف اصلی

1381     کفش های جیرجیرک دار

1380     تارزن و تارزان

1380     نان و عشق و موتور 1000

1379     علی و دنی

1378     دارا و ندار

1377     جنگجوی پیروز

1377     چشم عقاب

1376     بدلکاران

1376     پنجه در خاک

1375     شب روباه

1375     عشق گمشده

1374     پاکباخته

1374     مرد آفتابی

1374     یک داستان واقعی

1373     آدم برفی

1373     آرزوی بزرگ

1373     آقای شانس

1373     تحفه هندی

1373     رویای نیمه شب تابستان

1373     سفر بخیر

1372     روز فرشته

1371     هنرپیشه

1370     دلشدگان

1370     سیرک بزرگ

1370     مدرسهٔ پیرمردها

1370     ناصرالدین شاه آکتور سینما

1369     در آرزوی ازدواج

1369     سفر جادویی

1368     ای ایران

1368     دزد عروسک ها

1368     ریحانه

1368     مادر

1367     گراند سینما

1366     غریبه

1365     اجاره نشین ها

1365     مأموریت

1364     مردی که موش شد

 1363     جنجال بزرگ

مجموعه های تلویزیونی اکبر عبدی

1393 معراجی ها 

1392 بچه های نسبتاً بد 

1392 اولین انتخاب 

1391 تله فیلم داستان عوضی 

1390      شوق پرواز

1390     بیدار باش      

1390     تله فیلم خسیس 

1388     سالهای مشروطه      

1382-1388     در چشم باد      

1386-1387     پاتوق 

1385-1386     گل یا پوچ      

1385     جابربن حیان     

1381     معصومیت از دست رفته      

1381     زیر آسمان شهر - سری سوم     

1379     آبدار شاه         

1379     به همین سادگی

1377     هتل پیاده رو

1377     راه سوم

1377     زیر بازارچه

1377     گل منگلی

1377     به سوی افتخار

1375     خاله خانم

1374     آخرین ستاره شب

1370-1372     مش خیرالله صندوقچه اسرار

1370     هزار برگ و هزار رنگ

1370     وزیر مختار

1370     امام علی

1368     سلامتی چه خوبه

1368     چراغ خانه

1367     خانواده عجیب

1366     تله تئاتر باجناقها

1364     طنزآوران جهان

1363     بازم مدرسه دیر شد

1363     محله بهداشت

1363     بازم مدرسه دیر شد

1361     محله برو بیا

1360     مثل آباد

1360     تله تئاتر سنجابها

بیوگراافی جواد رضویان

نام : جواد
نام خانوادگی: رضویان
تاریخ تولد : 1354/5/6
محل تولد : تهران
تحصیلات : لیسانس نقاشی
تاهل: متاهل

فرزندان: یک دختر به نام یامین
--------------------------------------


جواد رضویان در ششمین روز مرداد ماه 1354 در تهران به دنیا آمد. او از طرف مادری یزدی است و از طرف پدری قمی است.

جواد رضویان ، بیوگرافی و عکس جواد رضویان ، بیوگرافی بازیگران

او لیسانس نقاشی دارد و سبک نقاشی اش الیستراسیون است. جواد رضویان به طور اتفاقی وارد این رشته شده و سال اول دانشگاه با مهران غفوریان و امیر غفارمنش و بیزن بنفشه خواه همکلاس بوده و به کمک آنها وارد این رشته شده است.

جواد رضویان ، بیوگرافی بازیگران ، بازیگر خروس

جواد رضویان یک دختر به نام یامین دارد. او عاشق رنگ نارنجی است و یک طوطی برزیلی دارد. جواد رضویان تاکنون در چند تله فیلم نیز بازی کرده و تا به حال چند آلبوم نیز بیرون داده است که آخری آن کاری با نام لحاف دوزی است. 

عکس جواد رضویان و دخترش ، بازیگر خروس ، عکس رضویان در سریال خروس

او اولین بار در سال 1373 پا به عرصه بازیگری گذاشت و با مجموعه سیب خنده به تلویزیون آمد. 

جواد رضویان ، عکس رضویان در سریال خروس ، عکس رضویان و دخترش

اما با مجموعه طنز پاورچین به کارگردانی مهران مدیری به موفقیت رسید و در جایزه بزرگ این موفقیت را تکرار کرد.

جواد رضویان ، مهران مدیری و سیامک انصاری ، عکس رضویان و دخترش ، بازیگران ایرانی

جواد رضویان چند مورد تجربه کارگردانی هم داشته که البته نتوانست در این زمینه موفقیتهایی که در عرصه بازیگری بدست آورده بود را تکرار کند. او فیلمهای لیمو ترش ، به روح پدرم ، ارث بابام ، مهمانان ویژه ، کسی خوابه؟ و سریال قرارگاه مسکونی را در کارنامه کارگردانی خود دارد.

جواد رضویان ، بازیگران ایرانی ، بیوگرافی هنرمندان

او در سال 1391 در سریال خروس ساخته سعید آقا خانی ویژه ماه رمضان ایفای نقش کردت که هر شب از شبکه دو سیما پخش میشد.

جواد رضویان ، یوسف تیموری و سپند امیرسلیمانی ، بیوگرافی هنرمندان ، بیوگرافی کامل بازیگران ایرانی

آخرین هنرنمایی او در تلویزیون و تا کنون بازی در سریال درحاشیه مهران مدیری بود که در نقش زهتاب  ظاهر شد.

جواد رضویان و مهران غفوریان ، بیوگرافی کامل بازیگران ایرانی ، بیوگرافی و عکسهای بازیگران ایرانی

در حاشیه عنوان سریال تلویزیونی طنزی به کارگردانی مهران مدیری است که در ۹۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای، در ابتدا برای شبکه تهران تهیه شد ولی در نهایت در در بیست و پنج قسمت در نوروز ۱۳۹۴ از شبکه ۳ سیما به نمایش درآمد. این مجموعه تلویزیونی چهارمین سریال مهران مدیری در دههٔ ۱۳۹۰ و اولین سریال او پس از بازگشت به تلویزیون است که با استقبال گستره مردم مواجه شد.


فیلمشناسی جواد رضویان

فیلم سینمایی:

شیطان شلوار لی نمی پوشد 

۱۳۹۱ کالسکه 

۱۳۸۹ کمی شیرین، بسی فرهاد کارگردان و بازیگر

۱۳۸۹ اخلاقتو خوب کن 
۱۳۸۹ ساندویچ سرد 
۱۳۸۸ یک جیب پر پول 
۱۳۸۷ اخراجی ها ۲ 
۱۳۸۷ زندگی شیرین
۱۳۸۷ چارچنگولی 
۱۳۸۷ دلداده بازیگر 
۱۳۸۵ کلاهی برای باران 
۱۳۸۳ شاخه گلی برای عروس 
۱۳۸۳ شارلاتان


فیلم تلویزیونی :
۱۳۸۹ لیمو ترش کارگردان و بازیگر
۱۳۸۸ به روح پدرم
۱۳۸۶ معتاد اجباری 

مجموعه های تلویزیونی :

۱۳۹٤ در حاشیه 

۱۳۹۲ شوخی کردم 

۱۳۹۱ خروس 

۱۳۹۰ مهمانان ویژه کارگردان و بازیگر

۱۳۹۰ کسی خوابه؟ کارگردان و بازیگر

۱۳۸۷ مامور بدرقه 

۱۳۸۶ چارخونه 

۱۳۸۵ فرار بزرگ 

۱۳۸۴ قرارگاه مسکونی کارگردان و بازیگر

۱۳۸۴ ارث بابام کارگردان و بازیگر

۱۳۸۴ جایزهٔ بزرگ 

۱۳۸۲ باغچهٔ مینو 

۱۳۸۱ پاورچین 

دو و نیم هفته

سیب خنده 

صفر درجه 

فیلم ویدیویی-تلویزیونی

1393 پاشنه بلند

۱۳۹۱ بی نشون

۱۳۸۹ لیمو ترش

۱۳۸۸ به روح پدرم

۱۳۸۶ معتاد اجباری 


بیوگرافی شقایق دهقان

نام : شقایق

نام خانوادگی : دهقان 

تاریخ تولد : 1357/12/4

محل تولد : لان گسین آلمان

همسر: مهراب قاسمخانی

فرزندان : نویان قاسم خانی

 

---------------------------------------

شقایق دهقان در چهارمین روز از اسفند ماه سال ۱۳۵۷ در لان گسین آلمان متولد شد و سه ماه بعد هم زمان با اتمام تحصیلات پدرش به همراه خانواده به ایران بازگشت.

کودکی شقایق دهقان و همسرش ، زندگینامه شقایق دهقان ، بازیگران و همسرانشان

کودکی شقایق دهقان و همسرش

او همسر مهراب قاسمخانی نویسنده میباشد و یک پسر به نام نویان دارد. شقایق دهقان جاری بهاره رهنما بازیگر میباشد.

شقایق دهقان و همسرش ، بازیگران و همسرانشان ، بیوگرافی کامل بازیگران ایرانی

شقایق دهقان کارهای هنری را در سن ۱۷ سالگی آغاز کرد؛ زمانی که برای گذراندن اوقات فراغت در یکی از کلاس های عروسک گردانی فرهنگسرای امیر کبیر ثبت نام کرده بود (تابستان ۱۳۷۴). دو سال بعد، هم زمان با امتحانات نهایی سال چهارم دبیرستان از طرف معلمی که در آن کلاس با او آشنا شده بود به یک گروه تئاتر عروسکی که برای جشنواره عروسکی آماده می شدند معرفی شد و آغاز به کار کرد.

شقایق دهقان ، بیوگرافی کامل بازیگران ایرانی ، بیوگرافی بازیگران زن

سپس از طریق یکی از همکارهایش به گلچهره سجادیه معرفی شد و با همکاری با گروه او اجرای یک نمایش جدی را تجربه کرد. در همین زمان کار نوشتن برای برنامه کودک را هم انجام می داد.

شقایق دهقان ، بیوگرافی بازیگران زن ، زندگینامه بازیگران

پس از آن به پیشنهاد یکی از کارگردان های گروه کودک تلویزیون در سریال او بازی کرد و بدین ترتیب کارش را در تلویزیون با فعالیت در گروه کودک آغاز کرد و به قول خودش عضو جدایی ناپذیر خانواده تلویزیونی ها شد. در این بین در دو کار سینمایی هم بازی کرد: زیر نور ماه و نقش کوتاهی در فیلم سیندرلا.

شقایق دهقان ، زندگینامه بازیگران ، مهراب قاسم خانی

در پاییز سال ۱۳۸۱ پیشنهاد بازی در مجموعه طنز پاورچین را پذیرفت و در پی آشنایی با مهراب قاسم خانی نویسنده و طراح صحنه این مجموعه زندگی مشترک خود را با او با آغاز کرد.

شقایق دهقان ، مهراب قاسم خانی ، بازیگران زن مشهور ایرانی

پاورچین نام سریالی تلویزیونی است که در سال های ۱۳۸۱ و ۱۳۸۲ از شبکهٔ تهران پخش شد. کارگردانی این فیلم را مهران مدیری بر عهده داشت و پیمان قاسم خانی نیز سرپرست نویسندگان آن بود.

شقایق دهقان ، بازیگران زن مشهور ایرانی ، شقایق دهقان و همسر و فرزندش

 

عمده فعالیت وی در سریالهای نود شبی مهران مدیری می باشد. از بازی های معروف او ایفای شخصیت خانم شیرزاد در سریال ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۳۹۰ است.


فیلم شناسی شقایق دهقان

سینمایی

    شرف خانواده فاضل  ١٣٩٣

    آتیش بازی١٣٩٢

    گنجینه جواهر پشته س ۱۳۹۰

    زیر نور ماه  ۱۳۷۹

مجموعه های تلویزیونی

    سر به راه (۱۳۹۳)

    یادداشت های یک زن خانه دار (۱۳۹۳)

    قایم موشک

    پژمان (۱۳۹۲)

    مهرآباد (۱۳۹۲)

    دزد و پلیس ۱۳۹۱

    مسیر انحرافی۱۳۹۱

    ساختمان پزشکان۱۳۹۰

    مرد هزار چهره ۱۳۸۷

    شب می گذرد  ۱۳۸۷

    مسافران ۱۳۸۸

    زن بابا ۱۳۸۹

    باغ مظفر ۱۳۸۵

    شب های برره  ۱۳۸۴

    کوچه اقاقیا ۱۳۸۲

    پاورچین  ۱۳۸۱

    مثل زندگی ۱۳۷۹

    دختران ۱۳۷۹ به عنوان بازیگر مهمان

    بیست ۱۳۷۷

فیلمنامه

    کمربندها را ببندیم (یکی از نویسندگان)

شبکه نمایش خانگی

    شام ایرانی(۱۳۹۰)

    گنج مظفر (۱۳۸۶)

اعضای هنرمند خانواده

    مهراب قاسم خانی (همسر)

    پیمان قاسم خانی (برادر شوهر)

    بهاره رهنما (جاری)

    نیروانا قاسم خانی (دختر همسر)


بیوگرافی امین حیایی

نام: امین
نام خانوادگی: حیایی
تاریخ تولد: 1349/3/19
محل تولد:تهران
تحصیلات:  دیپلم
تاهل : متاهل
همسر: نیلوفر خوش خلق بازیگر
فرزند: یک پسر به نام دارا

------------------------------------------------

امین حیایی 19 خرداد 1349 در قیطریه تهران متولد شد.در دوران تحصیل به فعالیت در تئاتر پرداخت و پس از گرفتن دیپلم، ضمن خدمت سربازی در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی - سیاسی نیروی هوایی فعالیتش را آغاز کرد.

امین حیایی و محمدرضا گلزار ، بیوگرافی امین حیایی ، امین حیایی و همسرش

امین حیایی در فیلم کما

 

امین حیایی با نیلوفر خوش خلق که بازیگر است ازدواج کرد. نیلوفر خوش خلق متولد 1351 میباشد او در فیلمهایی همچون قلاده طلا ، دایره زنگی ، مانی و ندا و سریال خوب بد زشت با همسرش امین حیایی همبازی بود.

امین حیایی و همسرش نیلوفر خوش خلق ، امین حیایی و همسرش ، امین حیایی و پسرش

امین حیایی و همسرش

حاصل ازدواج امین حیایی و نیلوفر خوش خلق پسری 17 ساله به نام دارا حیایی میباشد.

امین حیایی در کنار پسرش در تلویزیون ، امین حیایی و پسرش ، عکسهای بازیگران ایرانی و همسرانشان

امین حیایی و پسرش


امین حیایی در سال ۱۳۷۰ بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود. در پانزدهمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بازیگر نقش دوم برای فیلم براده های خورشید شد.

عکسهای بازیگران ایرانی و همسرانشان ، امین حیایی

امین حیایی


خیلی زمان برد تا بتواند به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم های سینمایی بازی کند. در اولین نقش آفرینی اش به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم سیب سرخ حوا (۱۳۷۸) چندان موفق نبود. فیلم سیب سرخ حوا به کارگردانی سعید اسدیدر خرداد ۱۳۷۹ بر روی پرده سینما رفت.
داستان سیب سرخ حوا داستان دختری است به نام ندا است که نامزدی چهار ساله اش را با فرهاد به هم می زند و با مردی مسن و پولدار به نام محمود فروزش که یک شرکت خصوصی دارد ازدواج می کند و..

امین حیایی با گیتار ، امین حیایی ، بیوگرافی امین حیایی

امین حیایی در فیلم سیب سرخ حوا

 

او در سال ۱۳۸۱، رکورددار بود. شش فیلم با بازی او در سال ۱۳۸۱ در سینماهای تهران به روی پرده رفت: مزاحم، مانی و ندا، مونس، اثیری، رز زرد و بوی بهشت. فیلم رز زرد به کارگردانی داریوش فرهنگ داستان درباره دو عروس و داماد است که در شب عروسی شان سفری را آغاز کرده و در منزل های بعدی در مسیر راه با هم آشنا می شوند و...

امین حیایی و بهرام رادان ، امین حیایی ، بیوگرافی امین حیایی

امین حیایی در فیلم رز زرد


او تا به حال در ۳ فیلم هتل کارتن، دست های آلوده و مزاحم از ساخته های سیروس الوند به ایفای نقش پرداخته است. وی برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۶ برای بازی در فیلم شب شد.

امین حیایی در حال دریافت سیمرغ بلورین ، امین حیایی ، بیوگرافی امین حیایی

امین حیایی

 

زنان ونوسی مردان مریخی فیلمی طنز به کارگردانی کاظم راست گفتار و تهیه کنندگی محمدرضا مفیدی ساخته سال ۱۳۸۹ است.

امین حیایی و مهتاب کرامتی درفیلم زن ها فرشته اند  ، امین حیایی ، بیوگرافی امین حیایی

امین حیایی در فیلم زن ها فرشته اند     


فیلم سینمایی:

۱۳۹۲     خانم                                
۱۳۹۲     مرواریدهای خلیج فارس                                         
۱۳۹۲     آتیش بازی                   
۱۳۹۱     رژیم طلایی                            
۱۳۹۰     خودزنی                   
۱۳۹۰     اختاپوس
۱۳۹۰     قلاده های طلا      
۱۳۸۹     ساندویچ سرد                           
۱۳۸۹     اخراجی ها ۳  
۱۳۸۹     شیش و بش
۱۳۸۹     قفس طلایی  
۱۳۸۸     زنان ونوسی، مردان مریخی 
۱۳۸۸     پوپک و مش ماشاالله       
۱۳۸۸    سلام بر عشق  
۱۳۸۸    عبدالله علیخانی  
۱۳۸۸     بیداری رویاها       
۱۳۸۸     سن پطرزبورگ   
۱۳۸۷     اخراجی ها ۲      
۱۳۸۷     پسر تهرانی  
۱۳۸۷     یک اشتباه کوچولو    
۱۳۸۶     دایره زنگی               
۱۳۸۶     زن ها فرشته اند              
۱۳۸۶     شب 
۱۳۸۵     سنگ، کاغذ، قیچی   
۱۳۸۵     اخراجی ها   
۱۳۸۵     مهمان                         
۱۳۸۴     آکواریوم             
۱۳۸۴     تله              
۱۳۸۴     چه کسی امیر را کشت؟           
۱۳۸۴     شام عروسی 
۱۳۸۳     زن زیادی                                
۱۳۸۳     سرود تولد                         
۱۳۸۳     شارلاتان                          
۱۳۸۳     عروس فراری            
۱۳۸۳     نقاب                             
۱۳۸۲     شکلات                         
۱۳۸۲     کما    
۱۳۸۲     مهمان مامان                       
۱۳۸۱     دختر ایرونی                            
۱۳۸۱     تب                          
۱۳۸۱     رز زرد            
۱۳۸۱     عروس خوش قدم                         
۱۳۸۰     آدمک ها                   
۱۳۸۰     اثیری                             
۱۳۸۰     بوی بهشت                     
۱۳۸۰     مزاحم                     
۱۳۷۹     مانی و ندا                             
۱۳۷۹     مونس                        
۱۳۷۹     علف های هرز                             
۱۳۷۸     تکیه بر باد                              
۱۳۷۸     دست های آلوده                               
۱۳۷۷     سیب سرخ حوا                                 
۱۳۷۶     بادام های تلخ                                
۱۳۷۵     هتل کارتن                                     
۱۳۷۴     براده های خورشید             
۱۳۷۴     گارد ویژه                               
۱۳۷۳     حامی                          
۱۳۷۲     پرتگاه                            
۱۳۷۱     دو روی سکه                           
۱۳۷۰     دو همسفر

بیوگرافی محسن تنابنده

بیوگرافی محسن تنابنده

نام : محسن
نام خانوادگی : تنابنده
تاریخ تولد : 1354
تحصیلات : فارغ التحصیل رشته بازیگری 

----------------------------------------------------------------------------------

محسن تنابنده متولد سال 1354  فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر و معماری است. او فیلم نامه نویس و بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است. و همه او را با بازیگر نقش نقی در سریال نوروزی پایتخت می شناسند.

محسن تنابنده  ، بیوگرافی محسن تنابنده ، زندگینامه محسن تنابنده ، سریال پایتخت

او می گوید: من قبل از اینکه دانشجوی رشته بازیگری بشوم، بهترین بازیگر جشنواره دانشجویی شدم. از کودکی که در آمفی تئاتر پیکان شهر نقش کرم دندان را بازی می کردم تا امروز که کمی در دنیای بازیگری مطرح شده ام، حال و هوایم عوض نشده است. همیشه به فکر تحقیق و پژوهش و بازی کردن و کودکی کردن هستم.

محسن تنابنده  ، سریال پایتخت ، عکس های محسن تنابنده

خیلی منطق و فلسفه و مسائل اینچنینی برایم جدی نبوده است. همیشه دوست داشته ام بازی بازی کنم و خوش بگذرانم. اما در طول این سال ها یکی دو نفر تاثیرات زیادی بر من داشته اند؛ مهمترین آنها حامد محمد طاهری است. به اعتقاد من او در مقایسه با تمام کسانی که من می شناسم تصورات عمیق تری نسبت به بازیگری دارد. بخشی از تجربه های ما در یک گروه تئاتری به سرپرستی او، تجربه های موفقی نبود اما ما باهم در مورد شکل و شیوه های مختلف بازیگری بسیار زیاد با هم کار کردیم و او تاثیرات عمیقی در من گذاشت.

محسن تنابنده و علیرضا خمسه ، عکس های محسن تنابنده ، نقی در سریال پایتخت

بعد از او علیرضا نادری در مورد نگاه به قصه و طراحی یک قصه خوب، پرداخت یک شخصیت و حتی معنی هرکدام از این موارد، تاثیر زیادی بر من گذاشت، هر چند که هنوز هم خودم را فرزند خلفی برای علیرضا نادری نمی دانم. چون من به متن به عنوان یک بازیگر نگاه می کنم و هنوز نگاه مستقلی به فیلمنامه و شکل دادن به آن ندارم. 

محسن تنابنده  ، نقی در سریال پایتخت ، بیوگرافی بازیگران ایرانی


او در بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر در سال 1386 برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم استشهادی برای خدا شد.

محسن تنابنده و جمشید هاشم پور ، بیوگرافی بازیگران ایرانی ، زندگینامه هنرمندان ایرانی


تنابنده در بیست و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نفش اول مرد را برای بازی در فیلم های سنگ اول و هفت دقیقه تا پائیز به دست آورد.

محسن تنابنده ، زندگینامه هنرمندان ایرانی ، زندگینامه محسن تنابنده
 

محسن تنابنده از سال 1390 نویسندگی و بازیگری سریال پایتخت را شروع کرد و تا سری چهارم پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم به همکاری اش ادامه داده است. این سریال در سه سری ایام نوروز از شبکه اول پخش شد و سری چهارم آن در ایام رمضان 94 از شبکه اول سیما روی آنتن میرود.

محسن تنابنده و ریما رامین فر ، زندگینامه محسن تنابنده ، پایتخت 4


فیلم شناسی محسن تنابنده

1382کنار رودخانه                             

1382دانه های ریز برف                            

1384آفساید                                  

1384چند کیلو خرما برای مراسم تدفین 

1384چند می گیری گریه کنی؟               

1385اگه می تونی منو بگیر               

1386هندوانه ی شب یلدا                     

1386زمانی برای دوست داشتن           

1386استشهادی برای خدا              

1387مأمور بدرقه                              

1387پیامک از دیار باقی                    

1388ندار ها                               

1388سنگ اول                           

1388سن پترزبورگ 1                       

1388هفت دقیقه تا پاییز                  

1390پایتخت                                   

1389چاردیواری                            

1390محمد (ص                         

1391شب یلدا ( بخشی از پایتخت2)   

1392پایتخت 2                                

1394پایتخت 4                            

1393گینس                                 

1393ایران برگر                            

1393ابله                            

1393پایتخت 3                         

1392سرزمین کهن                 

1392شاهگوش  


بیوگرافی مهران غفوریان

نام : مهران
نام خانوادگی : غفوریان
تاریخ تولد : 1353/6/3
محل تولد : تهران
تحصیلات : لیسانس نقاشی
پیشه : بازیگر و کارگردان
تاهل : متاهل

-----------------------------------
مهران غفوریان در سوم شهریور 1353 در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد. او از پدری تهرانی و مادری تبریزی متولد شده است و بزرگ شده تهرانسر و محله دریا میباشد.
پدرش سالها افسر نیروی دریایی بوده و در سال 1372 فوت کرده است. یک برادر به نام مهدی دارد که از او 5 سال بزرگتر است و آهنگسازی میکند.
او در سال 1373 وارد دانشگاه شد و در رشته نقاشی به ادامه تحصیل پرداخت و در این رشته لیسانس گرفت .
کمربند مشکی کاراته دارد، بسیار مهربان و با گذشت است و مادرش را خیلی دوست دارد. بازیگری را با مجموعه طنز جنگ 39، داریوش کاردان آغاز کرد.
از سال 1376 بود که برنامه گلها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف، سپس در برنامه 1377، با مهران مدیری هم بازی شد،
سپس این چند نفر را کارگردانی کرد و ساخت که در بین مردم به نام هژیرها معروف شده بود. بعد از آن هم، زیر آسمان شهر را کارگردانی کرد.

مهران غفوریان ، بیوگرافی مهران غفوریان ، زندگینامه مهران غفوریان

عکس مهران غفوریان

مهران غفوریان در تاریخ 13 دی ماه 93 متاهل شد و چندی پیش از آن در برنامه تلویزیونی گلخانه  خبر نامزدی اش را اعلام نموده بود.

مهران غفوریان و همسرش ، زندگینامه مهران غفوریان ، مهدی غفوریان

مهران غفوریان و همسرش

مهران یک برادر بنام مهدی غفوریان دارد که البته چند سالی از او بزرگتر بوده و در زمینه ی موسیقی فعالیت دارد .

مهران و مهدی غفوریان ، مهدی غفوریان ، همسر مهران غفوریان

مهران غفوریان و برادرش مهدی غفوریان

فیلم شناسی مهران غفوریان :

کارهای سینمایی مهران غفوریان

  • 1393: مجرد 40 ساله - شاهین باباپور
  • 1392: کالسکه - آرش معیریان
  • 1391: خواستگاری قلابی
  • 1391: سر پیری معرکه گیری
  • 1391: جا به جا
  • 1390: نردبان چوبی
  • 1390: شیطان در می زند
  • 1389: من پلیس نیستم
  • 1389: رفیق فابریک
  • 1389: سه نفر روی خط
  • 1389: پیتزا مخلوط
  • 1388: بی ستاره
  • 1388: شیر و عسل
  • 1388: حلقه های ازدواج
  • 1388: میش
  • 1388: فوتبالی ها
  • 1387: پرواز مرغابی ها
  • 1387: توهم
  • 1385: دختر میلیونر
  • 1385: کلاهی برای باران
  • 1385: زن بدلی
  • 1383: انتخاب
  • 1383: شارلاتان

بیوگرافی مهران غفوریان

نام : مهران
نام خانوادگی : غفوریان
تاریخ تولد : 1353/6/3
محل تولد : تهران
تحصیلات : لیسانس نقاشی
پیشه : بازیگر و کارگردان
تاهل : متاهل

-----------------------------------
مهران غفوریان در سوم شهریور 1353 در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد. او از پدری تهرانی و مادری تبریزی متولد شده است و بزرگ شده تهرانسر و محله دریا میباشد.
پدرش سالها افسر نیروی دریایی بوده و در سال 1372 فوت کرده است. یک برادر به نام مهدی دارد که از او 5 سال بزرگتر است و آهنگسازی میکند.
او در سال 1373 وارد دانشگاه شد و در رشته نقاشی به ادامه تحصیل پرداخت و در این رشته لیسانس گرفت .
کمربند مشکی کاراته دارد، بسیار مهربان و با گذشت است و مادرش را خیلی دوست دارد. بازیگری را با مجموعه طنز جنگ 39، داریوش کاردان آغاز کرد.
از سال 1376 بود که برنامه گلها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف، سپس در برنامه 1377، با مهران مدیری هم بازی شد،
سپس این چند نفر را کارگردانی کرد و ساخت که در بین مردم به نام هژیرها معروف شده بود. بعد از آن هم، زیر آسمان شهر را کارگردانی کرد.

مهران غفوریان ، بیوگرافی مهران غفوریان ، زندگینامه مهران غفوریان

عکس مهران غفوریان

مهران غفوریان در تاریخ 13 دی ماه 93 متاهل شد و چندی پیش از آن در برنامه تلویزیونی گلخانه  خبر نامزدی اش را اعلام نموده بود.

مهران غفوریان و همسرش ، زندگینامه مهران غفوریان ، مهدی غفوریان

مهران غفوریان و همسرش

مهران یک برادر بنام مهدی غفوریان دارد که البته چند سالی از او بزرگتر بوده و در زمینه ی موسیقی فعالیت دارد .

مهران و مهدی غفوریان ، مهدی غفوریان ، همسر مهران غفوریان

مهران غفوریان و برادرش مهدی غفوریان

فیلم شناسی مهران غفوریان :

کارهای سینمایی مهران غفوریان

  • 1393: مجرد 40 ساله - شاهین باباپور
  • 1392: کالسکه - آرش معیریان
  • 1391: خواستگاری قلابی
  • 1391: سر پیری معرکه گیری
  • 1391: جا به جا
  • 1390: نردبان چوبی
  • 1390: شیطان در می زند
  • 1389: من پلیس نیستم
  • 1389: رفیق فابریک
  • 1389: سه نفر روی خط
  • 1389: پیتزا مخلوط
  • 1388: بی ستاره
  • 1388: شیر و عسل
  • 1388: حلقه های ازدواج
  • 1388: میش
  • 1388: فوتبالی ها
  • 1387: پرواز مرغابی ها
  • 1387: توهم
  • 1385: دختر میلیونر
  • 1385: کلاهی برای باران
  • 1385: زن بدلی
  • 1383: انتخاب
  • 1383: شارلاتان