صفحه رسمی علی اکبر خاکی
صفحه رسمی علی اکبر خاکی

صفحه رسمی علی اکبر خاکی

یادواره های شهدا محقل انتقال ارزش های نظام اسلامی است

استان‌ها > اردبیل - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل برگزاری یادواره‌های مختلف شهدا را محفل انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس نظام اسلامی توصیف کرد و ادامه داد: ما در کنار شفاعت از شهدا باید با دید آگاهانه و بصیرگونه راه عزتمندانه شهدا را ادامه بدهیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، حجت‌ الاسلام مهدی ستوده عصر امروز در یادواره 33 شهید والامقام محله گلمغان اردبیل و مدافعان حرم با پاسداشت یاد و نام شهید آیت‌الله النمر در مسجد محله گلمغان اردبیل اظهار کرد: انقلاب اسلامی اگر امروز عزت، شکوه و عظمتی دارد به واسطه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار، شجاعت و شهامت است که رزمندگان دلیر این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس بخش‌های عزتمندانه‌ای از آن را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه امروز کشور ما بیش از هر زمان دیگر به تقویت چنین روحیه‌ای همراه با اندیشه بسیجی نیازمند است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران برای اینکه بتواند از گذرگاه‌های سخت و دشوار عبور کند به یک توانمندی ارزشمند با تکیه بر عقلانیت و منطق بر گرفته از اندیشه اسلامی نیاز دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت:‌ استکبار جهانی امروز از قدرت معنوی این ملت در واهمه است و روز به روز نیز با اوج‌گیری این قدرت دشمنان به ذلت افتاده و مسیر ناکامی و حرکت انحرافی را سپری می‌کنند.

ستوده افزود: اگر دنیا امروز حرکت نهضت بزرگ امام را درک کرده، در سایه دستاوردهایی است که این ملت در این 36 سال به دست آورده و هیچ وقت اجازه نداده استکبار جهانی سایه شوم تهدید خود را عملی کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگر به بصیرت، هوشیاری و نگاه نافذ در حرکت‌های کارگشای خود نیازمند است، بیان کرد: ما در کنار شفاعت از شهدا باید با دید آگاهانه و بصیرگونه راه عزتمندانه شهدا را ادامه بدهیم و به دشمنان اجازه ندهیم تا در مسیر اهداف شوم خود بتوانند انقلاب و دستاوردهای آن را مورد تخطئه قرار دهند.

ستوده جبهه فرهنگی و تقویت دستاوردهای معنوی نظام اسلامی را یادآور شد و اضافه کرد: در این سنگر دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا انقلاب اسلامی را به زانو درآورد اما در این مسیر قطعاً دشمن به مانند عرصه هشت سال دفاع مقدس شکست سختی را می‌پذیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل برگزاری یادواره‌های مختلف شهدا را محفل انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس نظام اسلامی توصیف کرد و ادامه داد: هر چند دشمن با همه حربه‌های خود تلاش می‌کند تا جمهوری اسلامی ایران را با شعارها و مفاهیم بصیرتی زمین‌گیر کند اما به یقین حرکت دشمن حرکت بی‌نتیجه و بی‌ثمری است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد