صفحه رسمی علی اکبر خاکی
صفحه رسمی علی اکبر خاکی

صفحه رسمی علی اکبر خاکی

عکس نوشته های زیبا و آموزنده از دکتر شریعتی

                 

                                                                    summer94.blogsky.com

                     

                                                                    summer94.blogsky.com

                      

                                                                        summer94.blogsky.com

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 23:29

با سلام من به این حرف ها افتخار میکنم ولی عده ای هم نا غافل یا از روی بی عرزگی به شهیدان توهین میکنن و من از خدا برایشان طلب مغفرت میکنم.
ممنونم از اینکه شهیدان را برای جوانانی مثل من درست تبلیغ میکنید.

خواهش میکنم
ممنون که بهم سرزنید
التماس دعا
علی یارتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد